13 Şubat 2018 Salı

ANTALYA FUJİ FİLM YEMEK FOTOĞRAF ETKİNLİĞİ



                Merhaba 
Bugün sevgili blog yazarı arkadaşlarımla harika bir etkinliğe katıldım .
            Organizasyonu düzenleyen @kendimutfağındasef  Kezban ablam   davet eden Fujifilm  @fujifimtr   Eğitmenleri Ümit ERDEM  Tuçe FİŞENKÇİ  güler yüzleri ve ev sahiplikleri için çok teşekkür ederim zaman nasıl geçti anlamadım.
Yemek fotğrafları en güzel hangi açılardan ve ışıktan faydalanılarak hazırlanır gibi harika bilgiler veren   Yalçın SONAT Bey e    @yalcinsonat_yemek_fotografcisi çok teşekkür ederim.
          Katılan blog yazarı arkadaşlarıma da çok teşekkür ederim birlikte olmak sizlerle çok güzeldi...

          

            Masamız çok kalabalıktı fotoğraflarımız için evden malzemelerimizi getirdik.




        Üzümlü kurabiyeler ve çiçekleri ben getirdim onların fotğraflarını günlük hayatımda da çekmeyi  sevdiğim için kullanmak istedim ..



       İtitraf ediyorum kaç yıldır blog yazıyorum iilkk  defa resimlerimi beğendim ...







       2  yıl öncede fotoğrafçılık kursuna gitmiştim ama sözel kısımları öğrenebilmiştim .

























6 yorum:

  1. Antalya Blog yazarı arkadaşlarımız ile harika bir workshop yaptık,iyi ki geldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetiniz için çok teşekkür ederim.Sevgiler

      Sil
  2. Ne güzel bir etkinlik olmuş, fotoğraflarda çok hoş :) Özellikle flat lay dedikleri tarzda fotoğrafları çok seviyorum, ama ne yazık ki böyle güzel kareler elde edemiyorum henüz epey acemiyim :) Elinize sağlk, bana da beklerim kocaman sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Sayfama hoşgeşdiniz fotoğraf çekmeyi bende çok seviyorum bir kez daha anladım makinanın önemli olduğu kadar fotoğrafta kompozisyon ve ışıkları değerlendirmek çok önemli . SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. Fujifilm etkinliği şahane olmuş. Güzel fotoğraflarınızı izlemek dileğiyle.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bloğunuz çok kaliteli. Gezi yazıları ve internet kampanyaları ile ilgileniyorsanız bloğuma da beklerim.. Sevgiler..

    https://cekoslovakyalilar.blogspot.cz

    YanıtlaSil