9 Mayıs 2013 Perşembe

Baharlık Ceket

     Bu kumaşı severek aldığımı söylemiştim :)  Kendisi pamuk satendir . Çok ama çokkk  sevdim ,truvakar kol çalıştım  , kollarda ve gövde de  saten biye kullandım tertemiz dikişi  oldu .

      Bazen kumaş alır iken kumaş topunun başında hata oluyor kesilme,renk,yırtık  gibi  .Bu kumaştada başta yırtık varmış tezgahtara söyledim ablacım onu da vereyim mi  ?, tabiiii   dedim :)))
Yani  bir eteklik kumaşım var geride acaba takımmı yapsam diyorum .Bir tane de kalem etek dikip.

     Bu ay sonu nasip olursa erkek kardeşimin düğünü var aklımda 2 çalışma var ama var yaaa  kumaşın metresine 180 lira diyorlar :)))


 
Neysem  yapınca onları da koyarım gelelim ceket resimlerine









24 yorum:

  1. Etekle birlikte daha da güzel olur. Kumaşın desenine bayıldım. Diktiğini giyip salınmak gibisi yok. Ellerine sağlık. Ben de bu hafta bir düğüne katıldım. Geç haberim olduğu için dikmeye fırsatım olmadı. Ama İnan bana hazırların fiyatı çok dikişleri kötü veya basit.Pahalı kumaş alıp dikmeye değer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım beğenmene sevindim istediğim gibi bulamadığım için başlamıştım dikiş kursuna arkadaşlarım dalga geçiyordu önceleri diplomalı terzi diye :)) ama şimdi hayran kalıp bizede bizede diyorlar :)) eşimde titiz öyle mağazalarda her beğendiğimi aldırmıyor.

      Sil
  2. Çok hoş olmuş. Tam baharlık. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık güzel olmuş deseni de çok güzel :) nee metresi 180 tl mi aman Allah'ım oda nee :) birde kendi fikrimi söylemek istiyorum aynı kumaştan etek boğabilir gibi geldi bana sanki içindeki çiçeğin renginden bir kalem etek güzel olabilir tabi ki kendi fikrim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Büşracım dekoltesi olmayan bir abiye olsun dedim kumaşların fiyatı şahane yani ...
      çok teşekkür ederim beğenmene sevindim canım

      Sil
  4. Çok güzel olmuş, kumaşın deseni de harika!!!

    YanıtlaSil
  5. ceket süper ama ben şu 180 tllik kumaşta takılı kaldım bir yayın yaparmısın çok merak ettim gerçekten :)bir fotosunu yayınlasana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler , henüz kumaşı almadım alternatiflerime bakıyorum dikmeyi pek istemiyorum sizin için resmini çeker koyarım :) kumaş tül üzerine parlak boncuk ve pul işlemeli

      Sil
  6. Cnm ellerine sağlık. Tam yaza yakışır renkler. Güle güle kullan kalemetek beyaz tişörtle harika olur. Bence takım olarak değilde ayrı ayrı kullan derim cnm. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beyaz tişörtle aklıma gelmemişti deneyeceğim ;) Sevgiler

      Sil
  7. kumaşıda güzel, tam yazlık harika olmuş emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım..hafif bir ceket olmuş.tam baharlık...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir çalışma olmuş hakikatten tam baharlık güle güle giyin;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım ben buna, süper olmuş. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  11. güzel yorumun için teşekkür ederim canım=)

    YanıtlaSil
  12. ceket çok güzel olmuş, ama etek ceket aynı desen çok kalabalık olur gibi geldi bana. bence eteği içindeki renklerden yaparsanız daha güzel olabilir.
    Bu arada, ben de bu tarz bir ceket çalışmak istiyorum, kalıbı Burda dergilerinden mi, yoksa kendinizin mi?

    YanıtlaSil